Wdrożenie CRM w organizacji to poważna decyzja, jednak nie należy z nią zwlekać, również w małych firmach. Jeśli platforma zostanie dobrze dostosowana do potrzeb biznesowych i specyfiki przedsiębiorstwa, szybko przyczyni się do wzrostu produktywności. Na czym polega szybkie wdrożenie systemu CRM?

Jak wybrać odpowiednią platformę CRM?

Szybkie wdrożenie CRM jest możliwe tylko w przypadku platform oferujących gotowe, ale sprawdzone rozwiązania i dość szeroki wachlarz narzędzi. Najczęściej na taki model decydują się małe i średnie firmy, które dysponują ograniczonym budżetem, jednak znalazły się w punkcie, w którym brak nowoczesnych narzędzi ogranicza ich rozwój. Wybierając platformę CRM, należy zwrócić uwagę przede wszystkim na jej skalowalność, czyli możliwość dostosowania do specyfiki organizacji. Takie warunki spełnia Platforma Salesforce, obecnie najpopularniejszy CRM na świecie, wybierany zarówno przez globalne korporacje, jak i mniejsze przedsiębiorstwa.

Na czym polega szybkie wdrożenie?

Właściciele mniejszych przedsiębiorstw powinni odetchnąć z ulgą, wiedząc, że szybkie wdrożenie jest modelem stosunkowo tanim, opartym o jasny i sztywny budżet. Projektem muszą się jednak zająć doświadczeni specjaliści, którzy znają możliwości techniczne systemu, a przy tym są w stanie przełożyć najważniejsze cele biznesowe firmy na dostępne rozwiązania. Takie podejście prezentuje firma Craftware, która od ponad dekady zajmuje się wdrażaniem i utrzymaniem Platformy Salesforce na polskim rynku.

Korzyści wynikające z szybkiego wdrożenia systemu CRM

Jasno sprecyzowany budżet nie jest jedyną zaletą szybkiego wdrożenia. Firma Craftware jest w stanie dostarczyć klientom gotowe narzędzia w ciągu kilku tygodni, zatem szybkie wdrożenie przekłada się na równie szybkie efekty. W krótkim czasie można na przykład uporządkować dane sprzedażowe. Ponadto, jak pokazuje praktyka, przedsiębiorstwa, które zdecydowały się na szybkie wdrożenie Platformy Salesforce, osiągają średni wzrost inwestycji na poziomie 34%. To wystarczający argument, aby zachęcić małe i średnie firmy do takiego modelu implementacji systemu CRM!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj