Sprawna i wydajna komunikacja, zarówno wewnętrzna, jak i z klientami, to nie tylko ułatwienie pracy, ale także istotna kwestia wpływająca na to, czy firma będzie postrzegana jako profesjonalna, czy nie. W natłoku zajęć, telefonów i spraw do załatwienia, często zdarza się, że o czymś zwyczajnie się zapomni (np. o oddzwonieniu do klienta), przeoczy się nieodebrane połączenie, albo niewłaściwie porozumie się co do odpisania na wiadomość tekstową, przez co finalnie klient pozostaje bez odpowiedzi. Choć wszystko to ludzkie błędy, do których mamy oczywiście pełne prawo, to jednak w ten sposób wiele można stracić w oczach klienta. Na to zaś żadna firma nie może sobie pozwolić, bo na takiej sytuacji zyska tylko konkurencja! 

Jak poprawić jakość komunikacji w firmie? 

Nawet najlepiej przeszkolony i świetnie przygotowany do pracy personel nie osiągnie satysfakcjonujących wyników, a tym samym nie wygeneruje oczekiwanego przychodu, jeśli firma nie będzie dobrze przygotowana do wytężonej pracy pod kątem technologicznym. 

Nie chodzi oczywiście o to, by inwestować w drogie i skomplikowane sprzęty. W zupełności wystarczy dokładne przemyślenie potrzeb firmy, a następnie dopasowanie odpowiedniego rozwiązania, które usprawni jej pracę, w myśl zasady “pracuj mądrze, a nie ciężko”.

Rozwiązań, które pomogą usprawnić wydajną pracę firmy, jest na szczęście całkiem sporo, dlatego bez problemu wybierzesz to, które będzie najlepiej dopasowane do potrzeb Twojej firmy. 

Podstawą poprawy jakości komunikacji (zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej) w firmie jest wprowadzenie dobrego zarządzania zadaniami. Chodzi przede wszystkim o usystematyzowanie zakresu obowiązków, ale także ułatwienie zarządzania zadaniami. To niełatwe w przypadku pracy “na słuchawce” i innymi kanałami w obsłudze klienta. Jednak to właśnie przeoczone połączenia, brak znajomości historii klienta, czy długi czas oczekiwania na połączenie są tymi czynnikami, które powodują, że firma traci na profesjonalizmie. 

Poprawa jakości komunikacji w firmie, zarówno pomiędzy pracownikami, jak i z klientami, jest możliwa w bardzo prosty sposób. Wystarczy skorzystać z nowoczesnego i rozbudowanego, a przy tym intuicyjnego w obsłudze rozwiązania, jakim jest wirtualna centrala telefoniczna. 

Wirtualna centrala telefoniczna: jakie korzyści przyniesie firmie?

Pełne informacje o wirtualnej centrali telefonicznej uzyskasz tutaj: https://systell.pl/wirtualna-centrala-telefoniczna/. Najważniejsze korzyści, jakie każda firma uzyska po wdrożeniu wirtualnej centrali, to: 

  • możliwość zdalnej obsługi klienta w dowolnym miejscu i czasie – bez konieczności połączenia kilometrami kabli;
  • kolejkowanie połączeń i informowanie klienta o czasie oczekiwania na zgłoszenie się konsultanta;
  • możliwość identyfikacji dzwoniącego klienta i przekierowanie go od razu do właściwego konsultanta;
  • bezproblemowe zalogowanie wielu urządzeń na jeden numer;
  • automatyczne tworzenie ticketów w Systell Contact Center na podstawie danych klienta pozostawionych w formularzu kontaktowym;
  • obsługa wielu kanałów komunikacji z poziomu jednego urządzenia: telefonu, poczty głosowej, chatu, faksu, skrzynki e-mail, a także tele- i wideokonferencji. 

Dzięki temu, że system jest osadzony w chmurze, zyskujesz możliwość korzystania z niego w dowolnym miejscu i czasie! 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj